ایران در دور دوم مذاکرات حاضر می‌شود؟

همشهری آنلاین دوشنبه 31 فروردین 1405 - 14:40
خبرنگار المیادین در پاکستان میگوید ایران هنوز پاسخی به درخواست برای شرکت در دور دوم مذاکرات نداده است.

به گزارش همشهری آنلاین، خبرنگار المیادین در اسلام آباد گزارش داد، دور بعدی مذاکرات ایران و آمریکا در هاله‌ای از ابهام است.

براساس این گزارش، هنوز هیچ پاسخی از سوی ایران در مورد شرکت در دور دوم مذاکرات دریافت نشده است.

از سوی دیگر آسوشیتدپرس به نقل از مقامات پاکستانی گزارش داده طی ساعات گذشته تماس‌های خود را با واشنگتن و تهران برای ازسرگیری مذاکرات در روز سه‌شنبه را تشدید کرده‌ایم.

ایران ادامه محاصره دریایی و توقیف کشتی تجاری ایران را نقض آتش بس از سوی آمریکا خوانده و آن را مانعی بزرگ در برابر دور تازه مذاکرات در اسلام آباد خوانده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.