سیگارهای خارجی به دست پلیس افتاد

همشهری آنلاین دوشنبه 31 فروردین 1405 - 14:40
معاون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از برخورد با قاچاقچیان سیگار خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، بیش از ۱۹۵ هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق به ارزش بیش از ۶ میلیارد تومان کشف شد.

این خبر را معاون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ سرهنگ آرمین لطفی می‌گوید.

۶ روز پیش هم ۳ میلیون و ۸۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق از قاچاقچیان در محدوده تهران بزرگ کشف و ضبط شد.

با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأموران پلیس موفق به کشف انبار کالای قاچاق در شهرری شدند.

سرهنگ لطفی می‌گوید که در بررسی‌ مشخص شد که تعداد ۱۹۵۰۰۰ نخ انواع سیگار خارجی با نام های تجاری وینستون، مارلبرو و GMT توسط خودروهای شوتی از شهرهای جنوبی به اطراف تهران آمده و سپس با وانت به یک منزل مسکونی در پلائین منتقل و انبار شده بود که پرونده تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.