آغاز نشست کابینه امنیتی صهیونیستی درباره ایران

خبرگزاری مهر دوشنبه 31 فروردین 1405 - 14:39
منابع خبری از آغاز نشست کابینه امنیتی صهیونیستی درباره ایران و آتش بس با لبنان خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، منابع خبری از آغاز نشست کابینه امنیتی صهیونیستی درباره ایران و آتش بس با لبنان خبر دادند.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که نشست کابینه امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی برای بررسی آخرین تحولات مربوط به مذاکرات با ایران و موضوع آتش‌بس با لبنان از دقایقی پیش آغاز شده است.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی به نقض آتش بس لبنان ادامه می دهد و دقایقی قبل منابع خبری از حملات توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک حولا در جنوب لبنان خبر دادند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.