برپایی نمایشگاه «هنرمند در جنگ»

صدا و سیما دوشنبه 31 فروردین 1405 - 14:07
نمایشگاه «هنرمند در جنگ» که نخستین گردهمایی هنرمندان تجسمی بعد از جنگ تحمیلی سوم است ۲۵ اثر ارزنده از ۱۶ هنرمند عرضه شده است.

برپایی نمایشگاه «هنرمند در جنگ»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آثار عرضه شده عمدتا دغدغه‌ها، آسیب‌ها، نگرانی‌ها، حسرت‌ها و فقدان‌ها را بازتاب می‌دهد.

در این نمایشگاه که نخستین گردهمایی هنرمندان تجسمی بعد از جنگ تحمیلی سوم است ۲۵ اثر ارزنده از ۱۶ هنرمند عرضه شده بود. آثار عرضه شده عمدتا دغدغه‌ها، آسیب‌ها، نگرانی‌ها، حسرت‌ها و فقدان‌ها را بازتاب می‌داد و از نادر مواقعی است که هنر به فوریت به مسائل روز واکنش نشان داده است و در سطح عالی به نمایش گذاشته است.

به‌واقع می‌توان آن را نمایشگاه «هنر جنگیدن با جنگ» نامید.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.