تاکید بر استفاده از ظرفیت سازمان همکاری‌ شانگهای و بریکس در ورزش

خبرگزاری مهر دوشنبه 31 فروردین 1405 - 14:03
وزیر ورزش و جوانان در دیدار با مدیرکل امور سازمان همکاری‌ شانگهای و بریکس وزارت خارجه بر استفاده از ظرفیت این دو پیمان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان، مهرداد کیایی مدیرکل امور سازمان همکاری‌ شانگهای و بریکس وزارت خارجه با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر احمد دنیامالی دیدار کرد.

در این دیدار و گفتگو، وزیر ورزش و جوانان با اشاره به ظرفیت این دو سازمان اظهار کرد: ما علاقمندیم که رفت و آمدمان را با سازمان همکاری‌ شانگهای و بریکس در دو حوزه ورزش و جوانان توسعه دهیم. این موضوع هم از نظر دانش و هم از نظر انتقال تجربه می‌تواند به دو طرف کمک کند. ضمن اینکه این رفت و آمد از منظر همکاری‌ها و ارتباطات بین‌المللی نیز به ما در این دو حوزه کمک کند.

در این دیدار، کیایی گزارشی از وضعیت همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران با دو سازمان شانگهای و بریکس در حوزه‌های مختلف ارائه کرد.

تاکید بر استفاده از ظرفیت سازمان همکاری‌ شانگهای و بریکس در ورزش

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.