تمدید قرارداد استقلالی ها روی میز مدیران

خبرگزاری مهر دوشنبه 31 فروردین 1405 - 12:33
مدیران باشگاه استقلال قصد دارند برای حفظ شاکله اصلی تیم خود قرارداد بازیکنان خود را تمدید کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیران باشگاه استقلال با توجه به بسته بودن پنجره نقل‌ و انتقالاتی این باشگاه، برنامه‌ای را برای حفظ شاکله فعلی تیم در دستور کار قرار داده‌اند.

در شرایطی که آبی‌پوشان در ادامه رقابت‌های داخلی و همچنین با نزدیک شدن به جام جهانی با حساسیت‌های بیشتری روبه‌رو هستند و احتمال دریافت پیشنهادهای بهتر برای برخی بازیکنان وجود دارد، مسئولان باشگاه قصد دارند با تمدید قرارداد نفرات کلیدی، از جدایی احتمالی آن‌ها جلوگیری کنند.

بر این اساس، مذاکرات اولیه با تعدادی از بازیکنان آغاز شده و باشگاه در تلاش است با نهایی کردن تمدیدها در فرصت مناسب، ترکیب اصلی خود را برای فصل آینده حفظ کرده و از خروج مهره‌های تأثیرگذار پیشگیری کند.

لازم به ذکر است که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال برای تابستان پیش رو بسته است و آبی ها علاوه بر حضور در لیگ برتر و جام حذفی، نماینده ایران در لیگ نخبگان آسیا هم هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.