انتقال ذخایر اورانیوم غنی‌شده ایران به آمریکا؟ + ویدئو | بقایی تکذیب کرد

همشهری آنلاین دوشنبه 31 فروردین 1405 - 11:57
اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هیچ وقت، نه در این دوره از مذاکرات و نه قبل از آن، بحث انتقال ذخایر اورانیوم غنی‌شده مطرح نبوده است.

به گزارش همشهری آنلاین، سخنگوی وزارت امور خارجه بیان کرد: در هیچ‌یک از مراحل مذاکرات جاری و پیشین، موضوع انتقال ذخایر اورانیوم غنی‌شده ایران به آمریکا یا هر کشور دیگری مطرح نبوده و اساساً این گزینه در دستور کار جمهوری اسلامی ایران قرار ندارد.

انتشار ویدئویی قابل تامل توسط بقایی + ویدئو | لحظه نجات نوزادان هنگام بمباران؛ روایتی از ایستادگی ایران در برابر سبعیت و قساوت دشمنان

خدا کند که بمیرم وطن فروش نباشم... + ویدئو | شعری که بقایی در آغاز نشست خبری خواند

آتش بس تمدید می شود؟ + ویدئو | پاسخ سخنگوی وزارت خارجه به یک سوال مهم

برنامه‌ای برای دور بعدی مذاکرات نداریم | ویدئو

وی ادامه داد: موضع قطعی کشور، حفظ دستاوردهای هسته‌ای در داخل خاک ایران است و ادعاهای مطرح‌شده در این زمینه کاملاً تکذیب می‌شود

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.