آتش بس تمدید می شود؟ + ویدئو | پاسخ سخنگوی وزارت خارجه به یک سوال مهم

همشهری آنلاین دوشنبه 31 فروردین 1405 - 11:20
اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری درباره اینکه آیا آتش بس تمدید میشود یا خیر توضیح داد.

به گزارش همشهری آنلاین، بقایی گفت: ما برای تامین منافع ملی ایران قائل به ضرب الاجل و اولتیماتوم نیستیم. دوم اینکه این جنگ را ما شروع نکردیم ما در هر دو نوبت یعنی هم در خرداد ماه و هم در اسفند ۱۴۰۴در دفاع از کیان ایران وارد عمل شدیم و اعلام کردیم تا هر زمانی که منافع ایران اقتضا کند به دفاع از خود ادامه می دهیم.

بدون تردید اگر آمریکا یا رژیم صهیونیستی مرتکب ماجراجویی تازه‌ای بشوند، حتماً نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تمام توان آمادگی دفاع از کشور را خواهند داشت.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.