امضای تفاهم‌نامه همکاری میان محیط زیست کردستان و جهاد دانشگاهی

صدا و سیما دوشنبه 31 فروردین 1405 - 11:17
در راستای ارتقاء سطح همکاری‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و فناورانه با رویکرد حفاظت از محیط زیست و تنوع زیستی، تفاهم‌نامه‌ای جامع میان اداره کل حفاظت محیط زیست استان کردستان و جهاد دانشگاهی کردستان امضا شد.

تفاهم‌نامه جامع همکاری میان محیط زیست کردستان و جهاد دانشگاهی
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما  مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: این تفاهم‌نامه با هدف هم‌افزایی ظرفیت‌ها و بهره‌گیری از دانش روز در مواجهه با چالش‌های زیست‌محیطی تدوین شده است،.

فرزاد زندی افزود: این همکاری با چشم‌اندازی روشن، چهار هدف کلیدی را دنبال می‌کند 1- توسعه و تقویت فعالیت‌ها با ایجاد بستری نوین برای توسعه و تقویت فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و فناوری با محوریت حفاظت و ارتقاء جایگاه محیط زیست.
2- ارتباط با مراکز علمی با برقراری ارتباطی هدفمند و مؤثر با مراکز علمی، پژوهشی، فناوری و آموزشی داخلی و خارجی به منظور جذب و به‌کارگیری مدل‌های پیشرفته علمی و هوشمند در فرآیند‌های توسعه‌ای و مدیریت پایدار منابع طبیعی و نوآوری در حوزه دیجیتال باهمکاری در طراحی.
3- تولید و ارائه راهکار‌های فناورانه نوین از جمله نرم‌افزار‌های تخصصی و شخصی‌سازی شده، پلتفرم‌های دیجیتال و تحلیل‌های پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی، به طور خاص در حوزه چالش‌های زیست‌محیطی 
4- افزایش آگاهی و دانش با برگزاری منظم کارگاه‌های آموزشی، سمینارها، نشست‌های علمی، سفر‌های آموزشی و تور‌های علمی-تخصصی در سطوح استانی و ملی با هدف ارتقاء دانش و فرهنگ زیست‌محیطی جامعه.

 این تفاهم‌نامه در تاریخ سی‌ام فروردین ماه ۱۴۰۵ در دو نسخه هم‌اعتبار و در هشت ماده و ۴۹ بند، به امضای طرفین رسید.

 



منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.