دستگیری دو سرباز دیگر در اسرائیل به ظن جاسوسی برای ایران

عصر ایران دوشنبه 31 فروردین 1405 - 11:15
پیشتر شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داده بود نتایج تحقیقات اولیه حاکی از این است که برخی از سربازان ارتش اطلاعات حساس و مهمی درباره مکان سامانه‌های پدافندی، پایگاه‌های نظامی و تسلیحات استراتژیک را افشا کرده‌اند.

رسانه‌های عبری از یک پرونده دیگر جاسوسی برای ایران پرده برداشتند و نوشتند دو سرباز اسرائیلی به ظن همکاری با ایران بازداشت شدند.

به گزارش ایسنا، کانال ۱۵ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد شاباک و پلیس این رژیم دو اسرائیلی را به اتهام همکاری با دستگاه‌های اطلاعاتی ایران بازداشت کردند که یکی از آن‌ها قصد داشت برای آموزش به یکی از کشورهای عربی برود.

پیشتر شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داده بود نتایج تحقیقات اولیه حاکی از این است که برخی از سربازان ارتش اطلاعات حساس و مهمی درباره مکان سامانه‌های پدافندی، پایگاه‌های نظامی و تسلیحات استراتژیک را افشا کرده‌اند.

اخیرا منابع گزارش داده بودند مسؤولان رژیم صهیونیستی ۲ سرباز نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به مدت حدود یک ماه به اتهام ارتباط آنها با برخی طرف‌های خارجی که گمان می‌رود دشمن بودند، در چارچوب تحقیقات جاری برای افشای ابعاد این پرونده، در بازداشت بودند.

این رسانه عبری با اشاره به نفوذ یک شبکه جاسوسی ایرانی به نیروی هوایی رژیم صهیونیستی این پرونده را خطرناک‌ترین پرونده در نوع خود برشمرد و افزود که هدف این شبکه «بتسلئیل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی بوده است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.