برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان دختر استان تهران

صدا و سیما دوشنبه 31 فروردین 1405 - 08:47
مراسم تجلیل از قهرمانان دختر استان تهران به مناسبت روز دختر با حضور محمدیان معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان دختر استان تهران به مناسبت روز دختر

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در جریان این مراسم که در حضور نقوی سرپرست فدراسیون ژیمناستیک، اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، ستوده نژاد سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در موکب وزارت ورزش و جوانان و اداره کل تهران در میدان ونک برگزار شد، ۱۵ نفر از قهرمانان دختر زیر ۱۸ سال که در سال گذشته موفق به کسب مدال شده بودند، مورد تجلیل قرار گرفتند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.