آتش‌سوزی کارخانه در گنبد مهار شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 30 فروردین 1405 - 22:14
گنبد- معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان گفت: آتش‌سوزی یک کارخانه در شهرک صنعتی گنبد مهار شده و در حال اطفای کامل است.

محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آتش‌سوزی رخ داده در یکی از کارخانه‌های شهرک صنعتی گنبد اظهار کرد:پس از اعلام آتش‌سوزی کارخانه گنبد بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: بلافاصله نیروهای امدادی و دستگاه‌های بحران در محل کارخانه حضور پیدا کردند و عملیات اطفای حریق انجام شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: این حادثه هیچ مصدومی نداشت و برآورد خسارت‌ها هنوز ممکن نیست و گفت: برای برآورد خسارت‌ها باید پس از اطفای کامل حریق، وضعیت کارخانه مورد ارزیابی قرار گیرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.