پیروزی لیورپول در دربی مرسی‌ساید

مشرق نیوز یکشنبه 30 فروردین 1405 - 19:14
تیم فوتبال لیورپول با گل دقیقه آخر کاپیتان هلندی‌اش، در خانه اورتون پیروز شد.

به گزارش مشرق، هفته سی و سوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (یکشنبه) با برگزاری سه دیدار پیگیری شد.

در مهمترین بازی برگزار شده، تیم‌های اورتون و لیورپول در ورزشگاه گودیسون پارک به مصاف هم رفتند که در پایان، تیم لیورپول با نتیجه ۲ بر یک حریفش را شکست داد و فاتح دربی مرسی‌ساید شد.

در این بازی ابتدا محمد صلاح مهاجم مصری لیورپول که در پایان فصل از این تیم جدال خواهد شد، در دقیقه ۲۹ موفق به گلزنی شدند. این گل در دقیقه ۵۴ توسط «بتو» جبران شد، اما این پایان کار نبود؛ چرا که ویرجیل فن‌دایک کاپیتان هلندی لیورپول در دقیقه ۱۱+۹۰ با یک ضربه سر روی ارسال سوبوسلای گل دوم تیمش را به ثمر رساند و ۳ امتیاز حساس این بازی را به حساب لیوروپول واریز کرد.

لیورپول با این نتیجه به شانزدهمین برد خود در فصل جاری دست یافت و با ۵۵ امتیاز امتیاز در رده پنجم قرار گرفت. اورتون نیز ۴۷ امتیازی شد و در رده دهم باقی ماند.

در دیگر بازی مهم، تیم استون ویلا در ورزشگاه ویلاپارک مقابل ساندرلند با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شد و با ۵۸ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به منچستریونایتد در رده چهارم قرار گرفت.

همچنین ناتینگهام فارست و برنلی به مصاف هم رفتند که ناتینگهام فارست با نتیجه ۳ بر یک از سد حریفش گذشت.

در مهمترین بازی از هفته سی و سوم، تیم صدرنشین آرسنال از ساعت ۱۹ میهمان تیم رده دومی منچسترسیتی است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.