خبر مهم درباره دو بازیکن زن پناهنده در استرالیا/ وزیر ورزش: دستور رئیس جمهور را مبنا قرار داده‌ایم

خبرورزشی یکشنبه 30 فروردین 1405 - 17:29
احمد دنیامالی، وزیر ورزش از رایزنی‌ها برای بازگشت دو بازیکن دیگر تیم ملی فوتبال زنان از استرالیا به ایران خبر داد.

احمد دنیامالی با اشاره به حواشی که پیرامون تیم ملی فوتبال زنان در جریان حضور این تیم در استرالیا محل برگزاری جام ملت های آسیا - اقیانوسیه ایجاد شد، گفت: با وجود پیشنهادات اغواکننده ای که مطرح شده بود، ۵ بازیکن از ۷ بازیکنی که قصد ماندن در استرالیا را داشتند، به کشور بازگشتند.

وی که در حاشیه بازدیدرئیس جمهور از وزارت ورزش صحبت می کرد، با بیان اینکه همه این بازیکنان فرزندان ما هستند، از تلاش برای بازگشت دو بازیکن دیگر به کشور خبر داد.

وزیر ورزش تصریح کرد: دستور رئیس جمهور را مبنا قرار داده‌ایم و ان شاالله به زودی از این دو ورزشکار خبرهای خوبی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: ویدیو| پیام پزشکیان برای دو فوتبالیست پناهنده

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.