پزشکیان و شهباز شریف امروز درباره مذاکرات تلفنی گفتگو می‌کنند

همشهری آنلاین یکشنبه 30 فروردین 1405 - 16:59
وزارت خارجه پاکستان امروز -یکشنبه- اعلام کرد وزرای خارجه پاکستان و ایران در تماس تلفنی بر لزوم ادامه مذاکرات تأکید کردند.

به گزارش همشهری آنلاین، وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد وزیر خارجه این کشور و «عباس عراقچی» وزیر خارجه ایران در تماس تلفنی بر لزوم ادامه مذاکره تأکید کردند.

وزارت خارجه پاکستان تأکید کرد «محمد اسحاق دار» وزیر خارجه پاکستان در تماس با عراقچی بر لزوم حل مسائل موجود در سریع‌ترین زمان ممکن تأکید کرد.

طبق گزارش الجزیره،‌ به گفته وزارت خارجه پاکستان، محمد اسحاق دار و عراقچی توافق کردند که امروز تماسی بین «شهباز شریف»، نخست وزیر پاکستان و «مسعود پزشکیان»، رئیس جمهور ایران برقرار شود.

پیش از این طی امروز وزارت خارجه ایران تأکید کرد عباس عراقچی در تماس با همتای پاکستانی درباره آخرین تحولات گفت‌وگو کردند.

تماس‌های بین پاکستان و ایران در میانه گمانه‌زنی‌ها درباره دور دوم مذاکرات احتمالی میان تهران و واشنگتن برقرار شده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.