ان 2 تیم از لیگ برتر سقوط می‌کنند

افکار نیوز یکشنبه 30 فروردین 1405 - 15:05
سازمان لیگ اعلام کرد که دو تیم انتهای جدول لیگ برتر به لیگ یک سقوط خواهند کرد.

در روزهای گذشته صحبتهای زیادی پیرامون سرنوشت لیگ برتر و تعیین قهرمان، سهمیه آسیایی و تیمهای سقوط کننده وجود داشت. در مورد پایین جدول یکی از تئوری‌ها این بود که لیگ برتر بدون تیم سقوط کننده به پایان برسد و دو تیم از بالای جدول لیگ یک هم به لیگ برتر صعود کنند تا مانند دوره هفتم تا دوازدهم لیگ خلیج فارس، فصل آینده ۱۸ تیمی برگزار شود.

البته در آخرین جلسه این تئوری رد شد چرا که برای فصل آینده و باتوجه به برگزاری جام ملتها و اساسا زیرساخت‌های فوتبال ایران، امکان چنین موضوعی ناممکن یا حداقل بسیار دشوار بود و میتوانست به بی‌نظمی منجر شود.

حالا سازمان لیگ به صورت رسمی اعلام کرده که دو تیم پایین جدول به لیگ یک سقوط خواهند کرد و هیچ تغییری در این زمینه ایجاد نشده است.

محمدرضا کشوری‌فرد دبیر سازمان لیگ در این خصوص گفت: طبق روال  سابق قطعا دو تیم انتهای جدول طبق روال گذشته به لیگ دسته اول سقوط می کنند و دو تیم هم از این لیگ به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

فعلا تیمهای مس رفسنجان و ذوب‌آهن در قعر جدول هستند اما باتوجه به اختلاف کم، احتمال تغییر در تیمهای سقوط کننده وجود خواهد داشت.


 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.