کشف ۱۸ دستگاه ماینر قاچاق در گرگان

مشرق نیوز یکشنبه 30 فروردین 1405 - 09:23
فرمانده انتظامی شهرستان گرگان از کشف ۱۸ دستگاه ماینر قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ عباسعلی پهلوانی‌نسب شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع آوری دستگاه‌های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال ماموران با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی و تحقیقات میدانی از نگهداری تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در حوزه مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

افزود: در این راستا ماموران پلیس امنیت اقتصادی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این محل تعداد ۱۸ دستگاه ماینر قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

پهلوانی نسب بیان کرد: برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی به خصوص در شرایط کنونی که کشور با کمبود انرژی مواجه است از اولویت‌های کاری این فرماندهی بوده و از شهروندان می‌خواهیم در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های غیر مجاز در زمینه قاچاق کالا و استخراج غیرقانونی ارز دیجیتال بلافاصله مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.