محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مصاحبه تلویزیونی خطاب به مردم گفت: «مردم عزیز ایران، کنترل تنگه هرمز در کنترل جمهوری اسلامی ایران است. با تلاش آمریکا برای مینروبی قاطعانه برخورد کردیم و آن را نقض آتشبس میدانیم و تا مرحله درگیری پیش رفتیم اما دشمن عقبنشینی کرد. اگر آمریکا محاصره را رها نکند، حتما تردد در تنگه هرمز محدود میشود. در اسلامآباد به هیئت آمریکایی گفتم که اگر مینروب آنها از مکان خود ذرهای جلوتر برود، قطعا به آن شلیک میکنیم. 15 دقیقه فرصت خواستند تا دستور برگشت بدهند و دادند. آمریکاییها چند روز است که اعلام محاصره کردهاند، این یک تصمیم ناشیانه و از روی نادانی است. امکان ندارد دیگران بتوانند از تنگه هرمز عبور کنند ولی ما نتوانیم. اگر آمریکا محاصره را رها نکند، حتما تردد در تنگه هرمز محدود خواهد شد.» توضیحات رئیس هیات مذاکره کننده ایران را میبینید و میشنوید.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مصاحبه تلویزیونی خطاب به مردم گفت: «مردم عزیز ایران، کنترل تنگه هرمز در کنترل جمهوری اسلامی ایران است. با تلاش آمریکا برای مینروبی قاطعانه برخورد کردیم و آن را نقض آتشبس میدانیم و تا مرحله درگیری پیش رفتیم اما دشمن عقبنشینی کرد. اگر آمریکا محاصره را رها نکند، حتما تردد در تنگه هرمز محدود میشود. در اسلامآباد به هیئت آمریکایی گفتم که اگر مینروب آنها از مکان خود ذرهای جلوتر برود، قطعا به آن شلیک میکنیم. 15 دقیقه فرصت خواستند تا دستور برگشت بدهند و دادند. آمریکاییها چند روز است که اعلام محاصره کردهاند، این یک تصمیم ناشیانه و از روی نادانی است. امکان ندارد دیگران بتوانند از تنگه هرمز عبور کنند ولی ما نتوانیم. اگر آمریکا محاصره را رها نکند، حتما تردد در تنگه هرمز محدود خواهد شد.» توضیحات رئیس هیات مذاکره کننده ایران را میبینید و میشنوید.
منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.