سرپرست تیم ملی کشتی ساحلی: برای کسب قهرمانی به چین آمده‌ایم

صدا و سیما جمعه 28 فروردین 1405 - 13:22
علی بازیار با اشاره به آمادگی تیم کشتی ساحلی کشورمان، گفت: با وجود حریفان قدرتمند در پی کسب قهرمانی بازی‌های آسیایی ساحلی سانیا هستیم.

سرپرست تیم ملی کشتی ساحلی: برای کسب قهرمانی به چین آمده‌ایم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، علی بازیار، مسئول کشتی‌های ساحلی و سنتی فدراسیون کشتی اظهار داشت: برای حضور در ششمین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی در سانیا چین به سر می‌بریم و افتخار داریم که با کاروان مزین به نام «شهدای ناو دنا» بتوانیم پرچم خوشرنگ جمهوری اسلامی ایران را در این نقطه از جهان به اهتزاز دربیاوریم.

وی افزود: تیم ملی کشتی ساحلی با ترکیب چهار کشتی گیر در اوزان ۷۰ کیلوگرم: علی‌اکبر زرودی، ۸۰ کیلوگرم: علی غلامی، ۹۰ کیلوگرم: امیرحسین کاووسی و ۹۰+ کیلوگرم: سید امیررضا صحرایی محلی، در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده است.

بازیار گفت: برای تیم مان با پیشینه‌ای خوب که در سال گذشته در رقابت‌های کرواسی، یونان و مراکش موفق به کسب مدال‌های طلا شد، این امید را داریم که بتوانیم در سانیا نیز میدان داری کنیم و حریفان قدری چون پاکستان، کره، هند و بحرین که در آسیا حرفی برای گفتن دارند مغلوب و مجدد برای کشورمان افتخار آفرینی کنیم.

سرپرست تیم ملی کشتی ساحلی افزود: از حمایت‌های کمیته ملی المپیک و فدراسیون کشتی که برای اعزام تیم زحمت کشیدند بی نهایت قدردان و سپاسگزاریم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.