قطر سهمیه آسیایی ایران را کم می‌کند؟‌ اردن و ژاپن به سود یوزها بازی می‌کنند

نامه نیوز پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 18:22
با حذف تراکتور از لیگ نخبگان آسیا حالا تیم‌های قطری فرصت دارند تا با پیروزی در رقابت‌های آسیایی جای ایران در جدول سهمیه‌ها برای فصل پیش‌رو را بگیرند.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ایرنا، با شکست تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ نخبگان آسیا برابر شباب الاهلی امارات آخرین نماینده فوتبال ایران در این فصل از رقابت‌های آسیابب نیز کنار رفت تا هر سه نماینده فوتبال ایران ماجراجویی‌های خود را چه در لیگ نخبگان چه در لیگ قهرمانان آسیا ۲ بیشتر از مرحله یک هشتم ادامه ندهند.

براساس تازه‌ترین جدول Footy Rankings، تیم‌های ایرانی فعلاً موقعیت خود را در رده سوم منطقه غرب حفظ کرده‌اند؛ جایگاهی که برای دو فصل آینده سهمیه ۲+۱ را تضمین می‌کند، البته این موضوع فقط روی کاغذ تا این لحظه صدق دارد.

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.