2 نفتکش دیگر محاصره آمریکا را شکستند

اقتصادنیوز پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 17:33
اقتصادنیوز:2 نفتکش تحریمی دیگر علی رغم ادعای آمریکا از تنگه هرمز عبور کردند.

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، دو فروند کشتی مرتبط با ایران که توسط آمریکا تحریم شده‌اند، امروز خود را از طریق تنگۀ هرمز به خلیج فارس رساندند.

داده‌های ردیابی کشتی نشان می‌دهد که نفتکش حمل گاز مایع «جی سامر» با عبور از میان جزایر لارک و قشم ایران، خود را به خلیج فارس رساند و در حال حاضر در حال حرکت در آب‌های خلیج فارس است.

اندکی پس از آن ابرنفتکش «هانگ لو» که مانند «جی سامر» به دلیل ارتباط با ایران در فهرست سیاه واشنگتن قرار دارد، از میان همین جزایر عبور کرد.

امروز سومین روزی است که آمریکا به‌صورت رسمی محاصره دریایی ایران را شروع کرده است اما با این حال کشتی‌های ایرانی و تحریم شده از همان ابتدا تاکنون محاصره را شکستند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.