حضور استقلالی‌ها در کلاس حرفه‌ای‌سازی AFC

خبرگزاری مهر پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 13:50
کادرفنی و بازیکنان استقلال در ادامه روند حرفه‌ای‌سازی ساختار باشگاه استقلال و همگام با دستورالعمل‌های AFC، در کلاس آموزشی شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، در این کارگاه که صبح امروز (پنج شنبه ۲۷ فروردین) و قبل از جلسه تمرینی در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد، احسان محمدی مدرس فدراسیون فوتبال، به تدریس دوره صیانت از فوتبال (integrity) پرداخت که از دوره‌های الزامی AFC در راستای اخذ مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها است.

آخرین استانداردهای اخلاقی و رفتاری مورد تأکید فیفا از قبیل مصادیق نژادپرستی در فوتبال، مقابله با رفتارهای خشونت‌آمیز، تبانی و شرط‌بندی و همچنین نقش باشگاه‌ها در صیانت از سلامت فوتبال از جمله موضوعاتی بود که در این کارگاه یک ساعته آموزش داده شد.

برگزاری این دوره‌ بر اساس استانداردهای بین‌المللی FIFA و AFC و با هدف ارتقای دانش و مهارت‌های رفتاری و حرفه‌ای بازیکنان و مجموعه تیم و بخشی از برنامه فدراسیون فوتبال برای حرکت به سمت ساختار کاملاً حرفه‌ای در حوزه آموزش، مدیریت و توسعه فوتبال است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.