مدارس تا اطلاع ثانوی مجازی شدند

مشرق نیوز پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 11:48
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت:مدارس از ابتدای اردیبهشت تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی و غیر حضوری است.

به گزارش مشرق به نقل از آموزش و پرورش، علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به تصمیم وزارت آموزش و پرورش نحوه فعالیت مدارس از ابتدای اردیبهشت ۱۴۰۵ در همه مقاطع و پایه ها در سراسر کشور تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی و غیر حضوری خواهد بود.

وی گفت: هرگونه تغییر در این تصمیم و آغاز فعالیت حضوری دانش اموزان در مدارس از سه روز قبل به اطلاع دانش آموزان و والدین خواهد رسید.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش افزود: بستر لازم برای تحصیل دانش آموزان در بستر سکوی شاد و مدرسه تلویزیونی ایران فراهم شده است.‌

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.