دستگیری مهمانی که از میزبانش دزدی کرد

صدا و سیما پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 11:37
فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری زنی که با همدستی شوهرش ۱۵۰ گرم طلای یکی از شهروندان آوجی را دزدیده بود خبر داد.

دستگیری مهمانی که از میزبانش دزدی کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما  سردار محمد قاسم طرهانی فرمانده جدید فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت طلا از منزل وی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان آوج قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مأموران در محل وقوع سرقت و آغاز تحقیقات تخصصی، مالباخته اعلام کرد پس از سرکشی از محل نگهداری طلاهای خود متوجه فقدان و سرقت آنها شده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: با بررسی آثار به جای مانده در محل وقوع سرقت و استفاده از شیوه‌ها و شگرد‌های پلیسی، هویت سارقان که از بستگان مالباخته و به عنوان مهمان در منزل وی رفت و آمد داشتند، شناسایی شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از دستگیری در بازجویی‌های فنی به بزه انتسابی با همکاری همسرش اعتراف کرده و در بازرسی از منزل آنان ۱۵۰ گرم طلای مسروقه کشف شد، خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضایی، طلا‌های مکشوفه به صاحب آن تحویل شد.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: از نگهداری طلا و اشیای قیمتی در منزل و محل‌های قابل دسترس خودداری نمایند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.