پاسخ پرسپولیس به احتمال سلب سهمیه آسیا!

برترین‌ها پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 11:24
باشگاه پرسپولیس با برگزاری مداوم جلسات مجوز حرفه‌ای نشان داده که از سهمیه آسیایی فصل آینده کوتاه نخواهد آمد.

ورزش سه: در روزهای گذشته شایعات زیادی پیرامون اعطای سهمیه آسیا به سه تیم بالای جدول ایران، استقلال، سپاهان و تراکتور، وجود داشته است. موضوعی که البته در صورت توقف برگزاری لیگ برتر انجام خواهد شد و اگرچه هنوز نهایی نیست اما نگرانی هواداران پرسپولیس را به همراه داشته است. با این حال این باشگاه بار دیگر محل برگزاری جلسه برای مجوز حرفه ای بوده که اگرچه جزو برنامه هفتگی این باشگاه است اما حالا شاید معنا و مقصود دیگری هم پیدا کند، اینکه قرمزها به هر شکلی که شده قصد دارند با دریافت لایسنس ای اف سی، مجوز ورود به رقابتهای آسیایی را کسب کنند.

0

بر اساس اعلام باشگاه پرسپولیس، نشست کمیته اخذ مجوز باشگاه از ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۵ با حضور مدیر عامل و معاونان باشگاه برگزار شد. نکته مهم اینکه جلسه در سطح مدیران ارشد باشگاه برگزار شده و مدیرعامل هم نظارت کامل بر روند اجرای دستورات ای اف سی برای دریافت مجوز حرفه ای داشته است.

همچنین روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خبر داده که در جریان این نشست، گزارشی از آخرین وضعیت و اقدامات مربوط به اخذ مجوز باشگاه ارائه شد. باشگاه پرسپولیس در تلاش است تمام بدهی قطعی خود را پرداخت کند تا مانند فصل گذشته لایسنس برای این باشگاه صادر شود.

همچنین با تاکید مدیر عامل و همکاری مستمر معاونت‌ها، کلیه امور مربوط به این بخش با جدیت کامل، در حال پیگیری، اقدام و انجام خواهد بود تا در صورت برگزاری مسابقات و د ریافت سهمیه، مشکلی برای حضور قرمزها در رقابت قاره ای وجود نداشته باشد.

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.