آغاز نمایش برخط «اشغال جزایر»

صدا و سیما چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 20:57
نمایش برخط «اشغال جزایر» آغاز شد. این مستند به روایت حاکمیت ایران بر جزایر سه‌گانه می‌پردازد.

آغاز اکران برخط «اشغال جزایر»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مستند پژوهشی «اشغال جزایر» به‌کارگردانی داوود مرادیان با رویکردی تحلیلی و مبتنی بر اسناد تاریخی، به بررسی نقشه‌های استعماری بریتانیا و رد ادعا‌های مطرح‌شده از سوی امارات متحده عربی درباره مالکیت جزایر تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی می‌پردازد.

این مستند با واکاوی پیشینه ژئوپلیتیک منطقه و بهره‌گیری از تصاویر کمتر دیده‌شده از این جزایر، تلاش دارد روایتی مستدل از تثبیت حاکمیت ملی ایران و دفاع از تمامیت ارضی کشور ارائه دهد.

مستند «اشغال جزایر» پیش‌تر در نوزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» و چهل‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته، اکنون اکران آنلاین خود را در پلتفرم‌های فیلم‌نت، فیلیمو، آپرا، روبیکا و هاشور آغاز کرده است.

مستند «اشغال جزایر» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در خانه مستند تولید شده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.