توافق باشگاه استقلال با معترضان: پول تا شنبه آماده است

همشهری آنلاین چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 17:43
باشگاه استقلال با بازیکنان ایرانی خود که نسبت به عدم دریافت مطالباتشان اعتراض دارند، بابت زمان پرداخت به توافق رسیده است.

به گزارش همشهری آنلاین؛ طی روزهای گذشته گروهی از بازیکنان استقلال که اغلب آنها ملی‌پوش هم بودند، با حضور در ساختمان باشگاه نسبت به عدم دریافت قسمتی از مطالبات خود اعتراض کردند و گلایه داشتند که چرا برخلاف سایر نفرات، هیچ پولی در ایام نوروز به حساب آنها واریز نشده است!؟

در این میان اخبار رسیده حکایت از آن دارد که مدیران باشگاه استقلال به نفرات معترض تاکید کرده‌اند دغدغه‌ای از بابت تامین اعتبار وجود ندارد و مبالغ مذکور حداکثر تا روز شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۵ به حساب این نفرات پرداخت خواهد شد تا از بابت میزان دریافتی وضعیتی شبیه به سایر بازیکنان پیدا کنند.

استقلال طی روزهای ۲۸ اسفند تا سوم فروردین بخشی از مبالغ مربوط به قرارداد این فصل بازیکنان داخلی خود را پرداخت کرد ولی ظاهراً نفراتی همچون: ابوالفضل جلالی و امیر محمد رزاقی نیا که آن زمان در اردوی تیم ملی بودند، هنوز این پول را نگرفته‌اند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.