
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، فاطمه طاهری با اشاره به همکاری گسترده کارشناسان در برنامههای ویژه این ایام گفت: در این مدت جنگ تحمیلی سوم، بسیاری از کارشناسان به فراخور موضوع با رادیو فرهنگ همراه شدند و ما نیز مطابق مأموریت شبکه، به مسائلی پرداختیم که برای مردم اهمیت داشت.
وی فضای کاری این روزها را چنین توصیف کرد: در استودیو نوعی همدلی و همراهی شکل گرفته است.
همه یک هدف داریم؛ اینکه برای مردم و برای ایران تمام توان خود را بگذاریم. ما در رادیو فرهنگ از جنس مردم هستیم و دغدغههای آنها را با جدیت پیگیری میکنیم در کنار اطلاع رسانی به تحلیل میپردازیم و کارشناسان مختلف به بررسی همه جانیه موضوعات مبادرت دارد.
طاهری در پایان ابراز امیدواری کرد: با انسجام، همدلی مردم و تلاش مسئولان، به پیروزی نهایی خواهیم رسید و امیدوارم به زودی ویژه برنامه جشن پیروزی را روانه آنتن کنیم.