به گزارش خبرنگار مهر،سید محمد پاکمهر ظهر چهارشنبه شنبه در اولین جلسه شورای اداری سال ۱۴۰۵ خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ایران عزیز هرچه که دارد از مردم انقلابی خود دارد و این نظام همیشه قدردارن مردم هستند.
وی افزود: مردم ما همیشه آگاه هستند که دشمن در حال چیدن سناریو جدید است و همیشه هوشیارانه عمل میکنند.
نماینده مردم بجنورد، مانه ، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم با اعتماد و انسجامی که به مسئولین و نظام دارند همیشه همراه آنان هستند و نمیگذارند دشمن به فکر برانگیختن ذهن آنان باشد.
پاکمهر تصریح کرد: اکنون که ما پیروز هستیم حاصل ایستادگی و مقاومت مردم است که اکنون مردم هم میدانند که حضور آنان در میادین پیروزی نهایی را به ارمغان خواهد آورد.
نایب رییس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اکنون دشمن در کشور خودهم دیگر عزتی ندارد و همه دنیا میدانند که آمریکا دچار توهمی خیالی شده است.












