واکنش باشگاه فولاد به شایعه انصراف از لیگ برتر

خبرآنلاین چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 15:00
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان به خبر دستور وزارت صمت برای جلوگیری از حضور تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان به لیگ برتر واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در پی انتشار خبری مبنی بر دستور وزارت صمت به باشگاه‌های سپاهان و فولاد برای عدم حضور در مسابقات به دلیل مشکلاتی که در زیرساخت‌ها در زمان جنگ تحمیلی سوم به وجود آمده، مدیرعامل باشگاه فولاد اطهار بی‌اطلاعی کرد.
حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در گفت‌وگویی کوتاه با فارس در خصوص این موضوع با اظهار بی‌اطلاعی اظهار داشت: بعید می‌دانم چنین مسئله‌ای صحت داشته باشد چرا که تابه‌حال هیچ نامه‌ای در این مورد به باشگاه فولاد خوزستان ارجاع نشده است. من هم از این موضوع بی‌اطلاع هستم.
وی ادامه داد: ما در همه جلساتی که فدراسیون فوتبال سازمان و سازمان لیگ تشکیل داده بودند شرکت کردیم و بنای ما حضور در مسابقات است. حتی الان ۳ روز است که تیم ما در اردو در اهواز به سر می‌برد و بعید می‌دانم چنین مسئله صحت داشته باشد.
گرشاسبی خاطرنشان کرد: با این‌ همه باید از مسئولان و مدیران ارشد شرکت فولاد این موضوع را جویا شوم اما تابه‌حال چنین موضوعی به ما گفته نشده است.

258 258

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.