عیادت آرش میراسماعیلی از نایب رئیس فدراسیون جودو

خبرگزاری مهر چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 14:50
رئیس فدراسیون به همراه رئیس هیات جودو استان لرستان از نایب رئیس این فدراسیون که در حملات آمریکایی - صهیونی مجروح شده بود عیادت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، مریم بهاروند نایب رئیس فدراسیون جودو روز ۱۹ فروردین و به دنبال بمباران تونل بزرگراه بروجرد به خرم آباد دچار جراحت شدید شد و در بیمارستان تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت.

بهاروند روز سه شنبه ۲۵ فروردین از بیمارستان مرخص شد تا روند بهبودی او ادامه یابد.

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون که از لحظات ابتدایی این حادثه پیگیر روند درمان نایب رئیس فدراسیون بود، روز چهارشنبه ۲۶ فروردین به همراه هادی کردی رئیس هیات جودو استان لرستان با حضور در منزل مریم بهاروند ضمن عیادت از وی در جریان آخرین وضعیت جسمانی بود قرار گرفتند.

آرش میراسماعیلی در این دیدار ضمن آرزوی سلامتی برای نایب رئیس فدراسیون جودو، از آمادگی این فدراسیون برای فراهم کردن شرایط و اقدامات لازم جهت ادامه روند درمان خانم بهاروند تا بهبود کامل وی خبر داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.