روایت عضو هیات مذاکره کننده ایرانی از مذاکرات اسلام‌آباد/ آمریکایی‌ها هستند که باید اعتماد ما را جلب کنند

خبرآنلاین چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 14:28
عضو هیات مذاکره کننده ایرانی نوشت: در طول مذاکرات ۲۱ ساعته در پاکستان،‌ هماهنگی کامل و ارتباط مستقیم بین میدان و دیپلماسی برقرار بود که می‌توان به اخطار و تهدید مذاکره‌کنندگان ایرانی به طرف آمریکایی برای دور کردن ناو رزم دشمن اشاره کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود نبویان نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در فضای مجازی با اشاره به مذاکرات اسلام‌آباد نوشت:

در طول مذاکرات ۲۱ ساعته در پاکستان،‌ هماهنگی کامل و ارتباط مستقیم بین میدان و دیپلماسی برقرار بود که می‌توان به اخطار و تهدید مذاکره‌کنندگان ایرانی به طرف آمریکایی برای دور کردن ناو رزم دشمن اشاره کرد.

ما از اول اعلام کردیم که به آمریکایی‌ها اعتماد نداریم، دیوار بی‌اعتمادی ما ۷۷ ساله است و آنها در کمتر از یک سال گذشته دو بار در میان مذاکرات به ما حمله کردند، پس آن‌ها هستند که باید اعتماد ما را جلب کنند.

البته روشن است که جلب اعتماد ما به دلیل بدعهدی آنها امری دشوار و زبان بر است ولی آنها هستند که تصمیم می‌گیرند آمادگی این جلب اعتماد را دارند یا نه. اتفاقی که در این دور کمتر از آنها دیدیم.

۲۹۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.