دو باشگاه رسما از لیگ کناره گیری کردند

خبرورزشی چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 14:21
دو باشگاه فولاد و سپاهان از حضور در ادامه رقابت های لیگ برتر انصراف دادند.

وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) طی نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ برتر فوتبال اعلام کرد که به دلیل حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی - آمریکایی به کشور و آسیب دیدن بخش‌هایی از زیرساخت‌های صنعتی، دو باشگاه سپاهان و فولاد خوزستان تا اطلاع ثانوی و تا زمان بازگشایی و ازسرگیری فعالیت شرکت‌های صنعتی، اجازه حضور در هیچ‌یک از مسابقات رسمی را نخواهند داشت.

بر اساس این نامه، این تصمیم می‌تواند تأثیر مهمی در روند تصمیم‌گیری مدیران سازمان لیگ فوتبال ایران درباره ازسرگیری رقابت‌های لیگ برتر داشته باشد و احتمال دارد مسئولان، برگزاری مسابقات در بازه زمانی فعلی را به طور کامل متوقف کنند یا به تعویق بیندازند.

بیشتربخوانید: تاج: بازگشت لیگ؟ نامشخص است!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.