
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران در نظر دارد پس از اعلام رسمی لغو برگزاری ادامه بازیهای لیگ برتر، مینی کمپی با حضور بازیکنان داخلی را در تهران برگزار کند. این اردو از اوایل هفته آینده آغاز میشود و در دو مرحله ۵ یا ۶ روزه پیگیری خواهد شد. در فاصله بین این دو مینی کمپ، بازیکنان ۲-۳ روز استراحت میکنند.
کادرفنی تیم ملی البته تا آن زمان برای بازیکنان تمرینات اختصاصی در نظر گرفته است.
قرار است پس از پایان مینی کمپ، اعضای تیم ملی برای برگزاری اردو و احتمالاً دیدارهای دوستانه روز ۲۰ اردیبهشت به ترکیه بروند.
ایران که خودش را برای حضور در جام جهانی آماده میکند، در گروه G با تیمهای بلژیک، مصر و نیوزیلند همگروه است.