با ورود جنگ به منطقه خاکستری دشمن دست به چه اقداماتی می‌زند ؟

مشرق نیوز چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 13:40
یکی از اقدامات دشمن پس از ورود جنگ به منطقه خاکستری ، بمب گذاری و ترورهای کور یا هدفمند می‌باشد.

به گزارش مشرق، شب گذشته در نزدیکی یکی از ایست و بازرسی های مستقر در منطقه ۱۰ تهران دو بمب صوتی منفجر شده است که تلفات جانی هم نداشت .

نکته مهم در خصوص حادثه مذکور این است که این اتفاق در نتیجه ورود جنگ به منطقه خاکستری میباشد .منطقه خاکستری شرایطی بین جنگ و صلح است که خصومت میان طرفین در جریان و به مراتب پیچیده تر و خطرناک تر از شرایط جنگ است .

یکی از اقدامات دشمن پس از ورود جنگ به منطقه خاکستری ، بمب گذاری و ترورهای کور یا هدفمند می‌باشد.

تشدید جنگ روایت ها ، رواج شایعات و اخبار جعلی، تعرضات و تجاوزات محدود یا غافلگیر کننده ، خرابکاری ، حملات سایبری ، ایجاد اشوب ، بکارگیری ظرفیت جرایم سازمان یافته و فعال سازی گروهک های تروریستی از دیگر اقداماتی بوده که دشمن در این مرحله بدنبال اجرای آن خواهد بود و البته دستگاه های امنیتی و انتظامی نیز در این شرایط در بالاترین سطح هوشیاری خود قرار دارند .

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.