تولیت آستان مقدس حضرت زینب(س) از سیمبانان شرکت توزیع برق اصفهان بهپاس تأمين برق پایدار در جنگ رمضان قدردانی کرد.

به گزارش
خبرگزاری صداوسیما؛ در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت تلاشهای جهادی نیروهای شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان و در آستانه شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار شد، نماینده تولیت آستان حضرت زینبیه سلاماللهعلیها به همراه جمعی از خادمان این آستان با حضور در ستاد شرکت، از خدمات ارزشمند و مستمر سیمبانان، مدیریت و کارکنان این مجموعه قدردانی کردند.
حجتالاسلام والمسلمین عطایی، نماینده تولیت آستان حضرت زینبیه(س)، ضمن ابراز تقدیر از مجاهدتهای شبانهروزی پرسنل این شرکت در ایام «جنگ رمضان»، تلاشهای بیوقفه کارکنان را که در شرایط سخت برای حفظ پایداری شبکه برق در صحنه خدمترسانی حضور داشتند، ستود.
دادخواه، مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان نیز ضمن قدردانی از رشادتها، فداکاریها و تلاشهای تمامی همکاران در بخشهای مختلف، یادآور شد: ایستادگی و پایمردی همکاران شرکت توزیع برق اصفهان در حفظ جریان پایدار برق، ادامه همان روحیه ایثارگرانهای است که در دفاع از میهن اسلامی در خطوط مقدم وجود داشت.
دادخواه با اشاره به تلاشهای شبانهروزی نیروهای عملیاتی در بازسازی سریع زیرساختهای آسیبدیده، تأکید کرد که پایداری شبکه برق در روزهای بحرانی نتیجه همت و حضور بهموقع همکارانی است که خدمترسانی به مردم را رسالتی مهم میدانند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.