تاج: پنالتی علیه تراکتور درست نبود

همشهری آنلاین چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 08:48
رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید برداشت او این است که پنالتی علیه تراکتور درست نبود.

به گزارش همشهری آنلاین، تراکتور ایران در جریان تک دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۱۸:۱۵ سه‌شنبه ۲۵ فروردین، در ورزشگاه فیصل بن فهد شهر جده با سه گل مغلوب شباب الاهلی امارات شد و از گردونه‌ی رقابت‌ها کنار رفت.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان اول این تیم در دقیقه ۵۲ مسابقه با کارت قرمز اخراج شد تا نماینده ایران ۱۰ نفره کار خود را دنبال کند. در ادامه هم یک پنالتی به سود شباب الاهلی روی خطای مشکوک خلیل‌زاده گرفته شد تا بازی یک بر صفر شود.

مهدی تاج در مورد صحنه پنالتی، گفت: نمی‌خواهم راجع‌به داوری صحبت کنم اما برداشت من این بود که پنالتی نبود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.