حرفهای سعید عزت‌اللهی بعد از گلزنی به تراکتور/ خوشحالم و به هم‌تیمی‌هایم افتخار می‌کنم

خبرورزشی چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 08:27
بازیکن ایرانی تیم فوتبال شباب الاهلی امارات گفت: به هم‌تیمی‌هایم افتخار می‌کنم و خیلی خوشحال و مفتخر هستیم که به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم.

تیم فوتبال شباب الاهلی امارات در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تراکتور رفت و موفق شد در این مسابقه به برتری سه بر صفر دست پیدا کند.

سعید عزت‌اللهی، بازیکن ایرانی شباب الاهلی، در این بازی در ترکیب ثابت قرار داشت و نمایش خوبی را به اجرا گذاشت. او توانست گل دوم شباب الاهلی را به زیبایی وارد دروازه تراکتور کند.

این بازیکن پس از پایان بازی در گفت‌وگویی کوتاه با رسانه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار کرد: بازی اول مرحله حذفی همیشه سخت است، اما آن را به بهترین شکل ممکن به پایان رساندیم.

وی افزود: به هم‌ تیمی‌هایم افتخار می‌کنم و امیدوارم در مسابقه آینده نمایش بهتری از خودمان ارائه دهیم.

بازیکن ایرانی شباب الاهلی گفت: خیلی خوشحال و مفتخر هستیم که به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم.

بیشتر بخوانید: واکنش باشگاه پرسپولیس به حضور یحیی به جای اوسمار/ هرکسی می‌تواند گزینه باشد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.