تراکتور به قانون فوتبال باخت

خبرورزشی سه شنبه 25 فروردین 1405 - 21:48
شکست تراکتور و حذف این تیم از لیگ نخبگان بار دیگر ثابت کرد فوتبال حساب و کتاب دارد.

تراکتور به عنوان تنها نماینده کشورمان در لیگ نخبگان آسیا و در حالی که به عنوان تیم سوم از دور مقدماتی با اقتدار صعود کرده بود، پس از آن که فرصت بازی رفت و برگشت برابر شباب الاهلی امارات را از دست داد در تک مسابقه با سه گل مغلوب این تیم اماراتی شد تا از صعود به مرحله یک چهارم نهایی جا بماند. تک مسابقه‌ای که در عربستان برگزار شد.
فصل قبل نیز از دو نماینده کشورمان یعنی استقلال و پرسپولیس، تنها یک تیم به مرحله یک هشتم نهایی رسیده بود که در همین مرحله از دور مسابقات کنار رفت. تراکتور در دور مقدماتی برابر شباب الاهلی در خانه حریف با یک گل پیش بود که ۱۰ نفره شد و با مساوی به تبریز برگشت، این بار نیز ۱۰ نفره شد اما بازی را واگذار کرد.
اخراج علیرضا بیرانوند، آن هم در تقابل با سردار آزمون برای ما دردناک‌تر شد. قبلاً در جام جهانی و بازی با انگلستان، خروج علیرضا بیرانوند به شکست شش گله ما انجامیده بود. اما این بار شاید اگر بیرانوند هم تا انتها در بازی می‌ماند، تاثیری در نتیجه نمی‌داشت چرا که تراکتور بدون تدارک مناسب و آمادگی کافی راهی این مسابقه شده بود.
سال‌هاست که دیگر در فوتبال مدرن امروزی نمی‌توان با تکیه بر قضا و قدر، شانس و اقبال و یا حتی اسم و رسم بازیکنان، به نتیجه رسید. تراکتور به قانون فوتبال مدرن امروزی باید می‌باخت که باخت، همانطور که استقلال فصل قبل حذف شده بود و این ناکامی‌های فوتبال ایران و نمایندگانش ادامه دار خواهد بود، اگر باز هم قرار باشد در روی همین پاشنه بچرخد.

بیشتر بخوانید: ربیعی پس از حذف تراکتور: آن صحنه مانند آب یخ بر پیکر تیم بود

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.