
به گزارش گروه مسکن و شهرسازی خبرگزاری صداوسیما ، پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (گیلان)، در دیدارکریم معصومی نماینده مردم شهرهای فومن وشفت با محمد مهدی علیزاده مدیرکل راه وشهرسازی گیلان، آخرین وضعیت پروژههای عمرانی شهرستانهای فومن و شفت مورد بررسی قرار گرفت و بر تسریع در روند اجرای طرحهای اولویتدار بخش راه و شهرسازی تأکید شد.
در این جلسه همچنین وضعیت پروژه مهم ملاسرا در شهرستان شفت بهصورت ویژه مطرح شد و طرفین بر لزوم پیگیری مستمر، تکمیل مطالعات و رفع موانع اجرایی این طرح تأکید کردند.
نماینده مردم فومن و شفت و مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در پایان جلسه ابراز امیدواری کردند که با هماهنگی بیشتر بین دستگاههای اجرایی و حمایتهای لازم، روند توسعه زیرساختهای عمرانی این دو شهرستان شتاب گیرد.