رئیس‌جمهور: آماده گسترش همکاری‌های همه جانبه با نپال هستیم

صدا و سیما دوشنبه 24 فروردین 1405 - 16:10
رئیس‌جمهور در پیامی انتصاب نخست وزیر جدید نپال را تبریک گفت و بر آمادگی ایران برای گسترش همکاری‌های همه جانبه با این کشور تاکید کرد.

رئیس‌جمهور: آماده گسترش همکاری‌های همه جانبه با نپال هستیم

به خبرگزاری صدا و سیما، مسعود پزشکیان در پیامی ضمن تبریک انتصاب «بالندرا شاه» به عنوان نخست وزیر جدید نپال، آورده است: جمهوری اسلامی ایران روابط دوستانه و حسنه با نپال در طول ۶ دهه گذشته را که همواره مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک بوده است، ارج نهاده است.

وی همچنین در این پیام تبریک آمادگی خود را برای گسترش همکاری‌های همه جانبه با نپال در عرصه‌های اقتصادی، تجاری، انرژی، گردشگری، کشاورزی و آموزشی اعلام کرد.

رئیس‌جمهور ضمن آرزوی موفقیت برای نخست وزیر جدید نپال و پیشرفت و سربلندی برای مردم این کشور، تاکید کرد: امیدواریم تجربیات ارزشمند جنابعالی در عرصه‌های اجرایی و سیاسی، نقش کلیدی در تحکیم بیش از پیش این روابط و گشودن افق‌های تازه همکاری دو کشور ایفا نماید.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.