بیرانوند: بمباران باعث شد اعتمادی به اماکن ورزشی نباشد

تابناک دوشنبه 24 فروردین 1405 - 16:10
دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور در آستانه بازی این تیم برابر شباب الاهلی گفت: ما مرد روزهای سخت هستیم و باور داریم که می‌توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم.

بیرانوند: بمباران باعث شد اعتمادی به اماکن ورزشی نباشد

نشست خبری پیش از دیدار تراکتور مقابل شباب‌الاهلی امارات با حضور محمد ربیعی، سرمربی تیم و علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تراکتور برگزار شد.

به گزارش تابناک، علیرضا بیرانوند در نشست خبری پیش از بازی با شباب الاهلی امارات اظهار داشت: تسلیت می‌گویم به مردم عزیز کشورم که عزیزان‌شان را در روزهای جنگ از دست دادند. امیدوارم این اتفاقات تلخ به‌زودی تمام شود و بتوانیم به زندگی عادی ادامه دهیم. در شرایطی به اینجا آمدیم که نزدیک به ۴۰ روز است بازیکنان یکدیگر را ندیده‌اند. شرایط بسیار سختی است.

وی ادامه داد: مربی سه برنامه اختصاصی برای بازیکنان در نظر گرفته بود، اما اتفاقاتی که رخ داد، به‌ویژه بمباران ورزشگاه دوازده‌هزار نفری آزادی که سال‌ها میزبان رویدادهای بین‌المللی بود، باعث شد دیگر اعتمادی به اماکن ورزشی نباشد و نتوانیم حتی به‌صورت محدود دور هم جمع شده و تمرین کنیم.

دروازه‌بان ملی‌پوش تراکتور خاطرنشان کرد: اتفاق بسیار بدی بود، اما باور داریم که مرد روزهای سخت هستیم. آمده‌ایم و می‌دانیم که می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. سه روز است در سفر هستیم تا به اینجا رسیده‌ایم و مربی از ما خواسته با ذهنی آماده بازی کنیم. مقابل تیمی قرار می‌گیریم که در چهل روز ۱۰ بازی انجام داده و یکی از تیم‌های خوب است و امیدوارم اتفاقات بسیار خوبی برای ما رقم بخورد.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.