حضور غافلگیرکننده ۷ بازیکن در باشگاه استقلال

همشهری آنلاین دوشنبه 24 فروردین 1405 - 16:10
هفت بازیکن استقلال پس از تمرین امروز، جهت پیگیری امور مالی، راهی ساختمان باشگاه شدند.

به گزارش همشهری آنلاین، در شرایطی که تمرینات استقلال پس از وقفه طولانی از سر گرفته شده، امروز هفت بازیکن این تیم پس از پایان تمرین راهی ساختمان باشگاه شدند؛ حضوری که تا حدی غافل‌گیرکننده بود و توجهات را به خود جلب کرد.

امیرمحمد رزاقی‌نیا، ابوالفضل جلالی، حسین گودرزی، ابوالفضل زمانی، سامان فلاح، اسماعیل قلی‌زاده و محمدحسین اسلامی نفراتی بودند که امروز به باشگاه رفتند.

گفته می‌شود این بازیکنان برای پیگیری مطالبات خود راهی ساختمان باشگاه شده‌اند. با توجه به تعطیلی طولانی‌مدت لیگ برتر در پی جنگ تحمیلی و توقف مسابقات، طبیعی است که پرداختی‌ها نیز با وقفه مواجه شده باشد و بازیکنان برای تعیین وضعیت دریافتی‌های خود اقدام کنند.

این در حالی است که طی روزهای اخیر بحث‌هایی درباره شرایط مالی باشگاه استقلال و تأثیر وضعیت اقتصادی کشور مطرح شده بود. با این حال، علی تاجرنیا، رئیس هیئت مدیره استقلال، در واکنش به این گمانه‌زنی‌ها تأکید کرده که جای نگرانی وجود ندارد و حمایت‌های مجموعه پتروشیمی خلیج فارس همچنان ادامه دارد.

تاجرنیا در این خصوص گفته است: «جا دارد از مسئولان پتروشیمی خلیج فارس بابت حمایت‌های همه‌جانبه تشکر کنم. هواداران با توجه به انتشار شماره تلفن من، روزانه پیام‌های زیادی ارسال می‌کنند و دغدغه دارند، اما این حمایت‌ها کمک‌کننده است و قطعاً با همین روند، فصل آینده را هم با قدرت آغاز می‌کنیم و مشکل خاصی نخواهیم داشت.» با این وجود، باید دید در ادامه چه تصمیماتی برای ساماندهی وضعیت مالی و پرداخت مطالبات بازیکنان اتخاذ خواهد شد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.