سید محمود نبویان نایبرئیس کمیسیون امنیت مجلس که در مذاکرات اسلامآباد حضور داشت گفت: «3 اختلاف جدی در مذاکرات وجود داشت که ایران زیر بار آن نرفت.» نماینده تهران در مجلس و عضو تیم مذاکره کننده در پستی در ایکس نیز نوشت: «مردم عزیز ایران دلایل زیاده خواهی و عدم توافق با آمریکا: ۱. خواستار سهم مشترک با ایران در منافع تنگه هرمز بود!! ۲. خواستار خروج اورانیوم ۶۰ درصد از ایران بود. ۳. خواستار سلب حق غنی سازی در ایران به مدت ۲۰ سال بود. بحمدلله سربازان ایران در تیم مذاکره کننده محکم پای منافع کشور ایستادند.» اظهارات نبویان را میبینید و میشنوید.
سید محمود نبویان نایبرئیس کمیسیون امنیت مجلس که در مذاکرات اسلامآباد حضور داشت گفت: «3 اختلاف جدی در مذاکرات وجود داشت که ایران زیر بار آن نرفت.» نماینده تهران در مجلس و عضو تیم مذاکره کننده در پستی در ایکس نیز نوشت: «مردم عزیز ایران دلایل زیاده خواهی و عدم توافق با آمریکا: ۱. خواستار سهم مشترک با ایران در منافع تنگه هرمز بود!! ۲. خواستار خروج اورانیوم ۶۰ درصد از ایران بود. ۳. خواستار سلب حق غنی سازی در ایران به مدت ۲۰ سال بود. بحمدلله سربازان ایران در تیم مذاکره کننده محکم پای منافع کشور ایستادند.» اظهارات نبویان را میبینید و میشنوید.
منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.