به گزارش همشهری آنلاین، سخنگوی دولت گفت: از همسایه هایم بابت نگرانی هایشان معذرت می خواهم.
وی درباره داشتن پناهگاه هم بیان کرد: پناهگاه ندارم و مثل همه مردم هستم.
به گزارش همشهری آنلاین، سخنگوی دولت گفت: از همسایه هایم بابت نگرانی هایشان معذرت می خواهم.
وی درباره داشتن پناهگاه هم بیان کرد: پناهگاه ندارم و مثل همه مردم هستم.