به گزارش شمال نیوز از شهرستان قائمشهر شب چهل و سوم هم گذشت و مردم خستگیناپذیر، بااقتدار در خیابان ماندند و پای عهدشان با رهبر عزیزشان ایستادند.
باران بهاری میبارید و دود اسپند فضای خیابان را پرکرده بود. تمام خیابانهای منتهی به میدان طالقانی قائمشهر را که چشم میانداختی پرچم بود و عکس خلف صالح رهبر شهید.
بوی خاک بارانخورده و اسپند به هم گره خورده و فضا را عطرآگین کرده بود و انگار امشب قرار بود شب بانوان باشد.
کمی که بر جمعیت افزوده شد، رژه بانوان مسلح شروع شد. بانوانی که نیروی اسلحه و چادر را با هم درآمیختند و بار دیگر نشان دادند دفاع از مرزبوم جنسیت نمیشناسد و شیرزن ایرانی پابهپای شیرمردان غیور این خاک ٱماده جاندادن برای وطن است.
دلم غنج رفت برای کودکی که شاید دو سالش نشده بود و در کالسکه با پرچم سهرنگ ایران برای دشمنان این آبوخاک خطونشان میکشید و یا پیرمردی که پاهایش رمق ایستادن نداشت و روی نیمکت کنار خیابان نشست با پرچم.
آری! چهل و سه شب گذشت و مردم همچنان میداندار خیابانها هستند و این سنگر را تا پیروزی رزمندگان اسلام رها نخواهند کرد.