با ۱۸ تیمی شدن لیگ برتر مخالفت شد

افکار نیوز دوشنبه 24 فروردین 1405 - 08:54
افزایش تیم‌های لیگ برتری به ۱۸ تیم منتفی شد. سازمان لیگ به زودی زمان برگزاری ادامه مسابقات را اعلام می‌کند.

افزایش تیم‌های لیگ برتری به ۱۸ تیم منتفی شد. سازمان لیگ به زودی زمان برگزاری ادامه مسابقات را اعلام می‌کند.

تعطیلی لیگ برتر و احتمال افزایش تعداد تیم‌ها به ۱۸ تیم در فصل آینده، موضوعی داغ در هفته‌های اخیر بوده است.

برخی باشگاه‌ها پیشنهاد توقف مسابقات فعلی بدون سقوط تیم‌ها و صعود دو تیم از لیگ دسته یک را مطرح کردند تا فصل بعد با ۱۸ تیم برگزار شود. با این حال، این پیشنهاد با مخالفت اکثریت باشگاه‌ها، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مواجه شد. حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ، اعلام کرد که برگزاری لیگ با ۱۸ تیم در فصل آینده امکان‌پذیر نیست.

اکنون سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال باید درباره زمان برگزاری ادامه مسابقات امسال (پیش یا پس از جام جهانی) تصمیم‌گیری کنند و موضوع لیگ ۱۸ تیمی منتفی است.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.