سردار قاآنی: آمریکا و رژیم صهیونی بدون هیچ دستاوردی منطقه را ترک خواهند کرد

الف دوشنبه 24 فروردین 1405 - 03:39
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه «آمریکا و رژیم صهیونی یادشان باشد که چگونه دست خالی از یمن قهرمان و باب‌المندب و ‌دریای سرخ فرار کردند»، عنوان کرد: حالا هم بدون هیچ دستاوردی منطقه را ترک خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت:

«جبهه یکپارچه مقاومت در کل منطقه حضور قدرتمند و موثر دارد و در انتظار دشمنان انسانیت نشسته است.

آمریکا و رژیم صهیونی یادشان باشد که چگونه دست خالی از یمن قهرمان و باب‌المندب و ‌دریای سرخ فرار کردند.

حالا هم بدون هیچ دستاوردی منطقه را ترک خواهند کرد.»

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.