قالیباف: زیر بار هیچ تهدیدی نمی‌رویم‌ | راه خروج آمریکا از این وضعیت جلب اعتماد ملت ایران است‌

افکار نیوز یکشنبه 23 فروردین 1405 - 22:58
رئیس تیم مذاکره‌کننده ایران به آمریکایی‌ها هشدار داد: اگر بجنگید، می‌جنگیم و اگر با منطق جلو بیایید با منطق برخورد می‌کنیم اما زیر بار هیچ تهدیدی نمی‌رویم.

محمدباقر قالیباف رئیس تیم مذاکره‌کننده ایران با آمریکا در بازگشت از سفر به پاکستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به ادامه حضور در خیابان برای قوت دیپلماسی اقتدار نیاز داریم.

وی با تأکید بر اینکه ابتکارات خوب ایران منجر به پیشرفت مذاکرات شد، تصریح کرد: آمریکایی‌ها باید تصمیم بگیرند که آمادگی جلب اعتماد ایران را دارند یا نه؟

قالیباف با بیان اینکه تهدیدهای اخیر ترامپ روی ملت ایران اثر ندارد و ما این را نه در شعار، که در عمل ثابت کرده‌ایم، ادامه داد: آمریکا اگر بخواهد دنبال پنجره خروج بگردد، تنها راهش این است که تصمیم بگیرد و اعتماد ملت ایران را جلب کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها بدهکار ملت ایران هستند و هنوز خیلی باید تلاش کنند تا جبران مافات کنند، متذکر شد: آمریکایی‌ها اگر بار دیگر اراده ما را امتحان کنند، درس بزرگ‌تری به آن‌ها می‌دهیم.

قالیباف در پایان خطاب به ترامپ هشدار داد: اگر بجنگید، می‌جنگیم و اگر با منطق جلو بیایید با منطق برخورد می‌کنیم اما زیر بار هیچ تهدیدی نمی‌رویم.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.