به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید محمدرحیم مرتضوی رئیس ستاد مدیریت بحران و شهردار منطقه سیزده در نشست قرارگاه ایران و جلسه ستاد بازسازی اماکن آسیبدیده در جنگ تحمیلی سوم که با حضور معاونان، شهرداران نواحی، مدیران، نمایندگان دستگاههای خدماترسان و گروههای جهادی در پایگاه ویژه مدیریت بحران واقع در بوستان پیروزی برگزار شد، با اشاره به برنامهریزی انجامشده برای تسریع در روند خدماترسانی گفت: برای اتمام بازسازیهای جزئی واحدهای آسیبدیده در منطقه، زمانبندی هفتروزه تعیین شده است و تلاش میکنیم به موازات رسیدگی به امور جاری و اجرای پروژههای شهری با بهرهگیری از تمامی ظرفیتها و امکانات، به کارگیری نیروهای اجرایی و همکاری گروههای جهادی، این روند در کوتاهترین زمان ممکن و با کیفیت هر چه بیشتر به سرانجام برسد.
مرتضوی، همچنین بر استفاده از ظرفیت گروههای جهادی در کنار امکانات شهرداری برای تسریع در روند خدماترسانی تأکید کرد و افزود: با هماهنگیهای انجامشده، امکانات و تجهیزات مورد نیاز در اختیار این گروهها قرار گرفته تا عملیات رسیدگی به منازل آسیبدیده با سرعت بیشتری انجام شود.
در این نشست همچنین بر لزوم هماهنگی میان بخشهای مختلف شهرداری، مدیریت دقیق آمار واحدهای آسیبدیده، لزوم اتمام پروژههای گروه اول تا پایان ماه جاری با برگزاری جلسات متعدد و پیگیری امور در کارگروه و تأمین مصالح و تجهیزات مورد نیاز برای تکمیل عملیات ترمیم و بازسازی تأکید شد.